שיעורי סטודיו ארוכים - 50 דקות

 

 

ימי ראשון

 

פלדנקרייז

א

07:50 - 07:00

אמיר בן דוד

אולם

פלדנקרייז

א

08:50 - 08:00

אמיר בן דוד

אולם

יוגה

א

08:50 - 08:00

אורית וולף עירון

חדר 5

פלדנקרייז

א

09:50 - 09:00

אמיר בן דוד

אולם

פלדנקרייז

א

10:50 - 10:00

אמיר בן דוד

חדר 5

יוגה

א

11:50 - 11:00

אבישג כרמל

סטודיו

שיווי משקל למניעת נפילות

א

12:50 - 12:00

ליאת גפני

סטודיו

טיפוח יציבה ושיווי משקל

א

12:50 - 12:00

רוני כהן

אולם

שיווי משקל למניעת נפילות

א

13:50 - 13:00

ליאת גפני

אולם

התעמלות נשים

א

16:50 - 16:00

דורית ארבל

סטודיו

התעמלות נשים

א

18:50 - 18:00

פיליפ אילין

סטודיו

 

ימי שני
 

פלדנקרייז

ב

07:50 - 07:00

אמיר בן דוד

אולם

פלדנקרייז

ב

08:50 - 08:00

אמיר בן דוד

אולם

טיפוח יציבה ושיווי משקל

ב

08:50 - 08:00

רוני כהן

סטודיו

התעמלות כסאות

ב

09:50 - 09:00

דורית ארבל

אולם

צ'י קונג

ב

10:50 - 10:00

צילי אבני

אולם

התעמלות נשים

ב

12:40 - 11:50

ליאת גפני

חדר 5

צפיפות עצם

ב

12:50 - 12:00

פיליפ אילין

אולם

התעמלות כסאות

ב

13:05 - 12:15

דורית ארבל

סטודיו

מחשבת הגוף

ב

16:50 - 16:00

אלון סיגלר

סטודיו

פלדנקרייז

ב

16:50 - 16:00

אמיר בן דוד

חדר 5

פלדנקרייז

ב

17:50 - 17:00

אמיר בן דוד

סטודיו

 

 ימי שלישי

 

טיפוח יציבה ושיווי משקל

ג

08:50 - 08:00

רוני כהן

סטודיו

יוגה

ג

08:50 - 08:00

אורית וולף עירון

חדר 5

פלדנקרייז

ג

08:50 - 08:00

אמיר בן דוד

חדר 5

צפיפות עצם

ג

09:50 - 09:00

אורית ארבל

אולם

טיפוח יציבה ושיווי משקל

ג

10:50 - 10:00

רוני כהן

סטודיו

הליכה נורדית

ג

10:00 - 10:50

אלכס פרייזרוביץ

פעילות חוץ

זיכרון ותנועה לשיפור תפקודי המוח

ג

11:00 - 11:50

ליאת הראל

אולם

זיכרון ותנועה לשיפור תפקודי המוח

ג

10:00 - 12:50

ליאת הראל

אולם

שיטת פאולה

ג

12:50 - 12:00

יוליה רושה

סטודיו

התעמלות בריאותית

ג

12:50 - 12:00

ליאת גפני

חדר 5

שיטת פאולה

ג

13:50 - 13:00

יוליה רושה

סטודיו

התעמלות נשים

ג

13:50 - 13:00

ליאת גפני

אולם

צ'י קונג

ג

14:00 - 13:10

צילי אבני

חדר 5

יוגה

ג

17:50 - 17:00

אבישג כרמל

סטודיו

התעמלות נשים

ג

18:50 - 18:00

מיכל ברקן

סטודיו

 

ימי רביעי

 

פלדנקרייז

ד

07:50 - 07:00

אמיר בן דוד

אולם

פלדנקרייז

ד

08:50 - 08:00

אמיר בן דוד

אולם

פלדנקרייז

ד

09:50 - 09:00

אמיר בן דוד

אולם

חיזוק ותנועה

ד

09:50 - 09:00

דורית ארבל

סטודיו

פילאטיס

ד

10:50 - 10:00

דורית ארבל

אולם

פלדנקרייז

ד

10:50 - 10:00

אמיר בן דוד

סטודיו

טיפוח יציבה ושיווי משקל

ד

11:50 - 11:00

רוני כהן

אולם

טיפוח יציבה ושיווי משקל

ד

12:50 - 12:00

רוני כהן

סטודיו

התעמלות כסאות

ד

13:05 - 12:15

דורית ארבל

אולם

פילאטיס

ד

18:50 - 18:00

דורית ארבל

סטודיו

 

ימי חמישי

 

פלדנקרייז

ה

07:50 - 07:00

אמיר בן דוד

אולם

פלדנקרייז

ה

08:50 - 08:00

אמיר בן דוד

אולם

טיפוח יציבה ושיווי משקל

ה

08:50 - 08:00

רוני כהן

סטודיו

פילאטיס

ה

09:50 - 09:00

דורית ארבל

חדר 5

יוגה

ה

11:50 - 11:00

אבישג כרמל

אולם

התעמלות נשים

ה

12:35 - 11:45

ליאת גפני

סטודיו

צ'י קונג

ה

12:50 - 12:00

יגאל נהרי

אולם

טיפוח יציבה ושיווי משקל

ה

13:30 - 12:40

רוני כהן

סטודיו

צ'י קונג

ה

13:50 - 13:00

יגאל נהרי

אולם

צפיפות עצם

ה

14:50 - 14:00

פיליפ אילין

אולם

פלדנקרייז

ה

16:50 - 16:00

אמיר בן דוד

סטודיו

פלדנקרייז

ה

17:50 - 17:00

אמיר בן דוד

סטודיו

 

 

מחיר 55 לחודש

 

 

פירוט חוגי ההתעמלות

 

התעמלות בריאותית
התעמלות הכוללת מגוון תרגילים שמטרתם לשמר את התנהלותו התנועתית והתקינה של האדם בחיי היום-יום, לעזור לו לנוע בחופשיות בחייו תוך הפחתת כאבים או מוגבלויות ולשפר לו את תחושת הביטחון. השיעור כולל שילוב תרגילים לשמירה על טווחי תנועה, צפיפות עצם, גמישות, שיווי משקל, כוח, סיבולת לב-ריאה אירובית ויציבה נכונה.

שיווי משקל למניעת נפילות
התרגילים בשיעור מסייעים להעלאת הביטחון העצמי ותחושת המסוגלות להתמודדות עם מצבי אי שיווי משקל ונפילות. בשיעור נתרגל סיטואציות המאתגרות את מערכת שיווי המשקל, נלמד ירידה לקרקע וקימה ממנה במקרה של נפילה. כמו כן, משולבים גם תרגילי כוח, תנועה במרחב וגמישות.

חיזוק ותנועה
עבודה על חיזוק מערכות הגוף השונות תוך שימוש בכוח מתון לחיזוק השרירים השונים, שימוש בתנועה להגברת יכולות הגוף, עמידותו ויציבותו וכן חיזוק צפיפות העצם. השיעור כולל שימוש במזרנים, כסאות וכדורים. השיעור מתבצע הן בשכיבה והן בעמידה.

יוגה
היוגה משלבת בין גוף ונפש. תרגול היוגה מסייע לנשימה, לחיטוב, לגמישות, ליציבה טובה, לרוגע ולאיזון. השיעור מתבצע בישיבה, עמידה או בשכיבה על מזרון.

טיפוח יציבה ושיווי משקל
היציבה מתייחסת ליחסים בין חלקי הגוף השונים והאופן בו הם מאורגנים האחד ביחס לשני וכולם ביחס לקו הכובד של הגוף. היציבה היא דינמית ונדרשת בכל מהלך החיים. השיעור מתקיים בשילוב אביזרים ובמגוון מנחים: עמידה, ישיבה על כיסא או כדור פיטבול ובשכיבה על מזרנים.

פלדנקרייז
שיטה שמטרתה ללמוד כיצד לשכלל את יכולת התנועה באמצעות הרחבת המודעות העצמית של האדם לגופו. כולל שימוש במזרנים.

צ'י קונג
מסורת תנועה סינית שמטרתה לשפר את איכות החיים באמצעות שליטה באנרגיה. התרגול נעשה באמצעות תנועות רכות, סטטיות וגם כאלו שדורשות מאמץ המסייעות להסדרת הנשימה ואיזון האנרגיות הפנימיות. האימון תורם לשיפור יציבה, הזרמת אנרגיה בכל הגוף, חיזוק מערכת השלד והשרירים, מיקוד, שיפור הקואורדינציה, שלווה והגברת אנרגיית החיים.

הליכה נורדית
שיטת ההליכה הנורדית מציעה אלטרנטיבה בריאה למי שמבקש לצעוד וסוחפת אחריה אלפי צועדים ברחבי העולם ובישראל. ההליכה הנורדית מפעילה את מרבית שרירי הגוף, שורפת כמות גדולה של קלוריות ומתאימה במיוחד לגיל השלישי. במסגרת השיטה הצועדים מצויידים במקלות הליכה נורדיים התורמים ליציבות ולשיווי משקל תוך כדי הליכה ומפתחים הרגלי צעידה בריאים במיוחד.

התעמלות נשים
התעמלות המשלבת תרגילים לחיזוק רצפת האגן, צפיפות העצם, סיבולת לב-ריאה אירובית, כוח, שיווי משקל וגמישות. בשיעורים מגוון רחב של אביזרים: כדורים, גומיות ומזרנים. התרגילים מבוצעים בדרכים שונות: עמידה, הליכה וריצה קלה.

שיטת פאולה
התעמלות המבוססת על העיקרון לפיו השרירים הטבעתיים השונים, מסביב לעיניים, שפתיים, שופכת השתן ופי הטבעת, פועלים כמערכת אחת הקשורה ביחסי גומלין עם כל מערכות הגוף, כגון: העיכול, כלי הדם, העצבים, הנשימה, השתן, המין והשלד. שיטת פאולה נותנת כלים מעשיים להתמודדות עם חוסר שליטה, חולשה, כאב, מתח או עומס, לפיתוח מודעות לתחושות בגוף, להבנתן ושיפורן.

צפיפות עצם
עם השנים והעלייה בגיל חלים שינויים גופניים רבים ובהם ירידה בצפיפות העצם. אוסטאופורוזיס היא מחלה אשר מתאפיינת בצפיפות עצם נמוכה ובעיה במבנה רקמת העצם שמלווה בעצם נקבובית, שבירה ופריכה הנסדקת ונשברת ביתר קלות ולחץ. בשיעור נתרגל תרגילים המבוס, סים ע, ל הפעלת התנגדות ועומס על העצמות כדי למנוע ולהתמודד עם אוסטאופורוזיס.

 

פילאטיס
אימון גופני שנועד לשפר את היציבה והתפקוד הגופני בחיי היומיום. השיטה עובדת על שליטה ומודעות גופנית, חיזוק השרירים והארכתם, שחרור מפרקי, גמישות ותנועתיות, שיווי משקל וקואורדינציה. בשיעור נעשה שימוש במזרנים ואביזרים נלווים.

התעמלות כסאות
מטרת השיעור היא שימור יכולת בסיסית להמשך תפקוד. השיעור מתבצע בעיקר על כיסא - אך לא רק, גם הליכה קלה ועמידה. נתרגל תרגילי תנועתיות וטווחי תנועה למפרקים, כוח, גמישות, הליכה נכונה, שיווי משקל ומודעות לשמירה על הגוף בבית ומחוצה לו.

מחשבת הגוף
שיטה מגוונת העוסקת בחינוך הגוף להרגלי תנועה נכונים. השיטה משמשת אמצעי מרכזי למניעת כאבים ואי נוחות, שמקורם בהתנהגות גופנית שגויה ולא מודעת. שיטה זו מציעה דרכי התערבות בדוקות ומועילות לשיפור תפקודי הגוף ואיכות החיים.

זיכרון ותנועה לשיפור תפקודי המח
לימוד תרגילי מוח אחד ושיטת EFT לאיזון אונות המוח ושיפור המיקוד בשילוב של עבודה מודעת בתנועה של הגוף. העבודה מתבצעת בזוגות ובקבוצה, מעלה חיוך ויוצרת הרמוניה בין המשתתפים.

גודל אות  א   א   א     הקטן פונט     הגדל פונט

תוכנית תרבות

חודש קודם יוני 2019 חודש הבא
א ב ג ד ה ו ש
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6